Blog

Rekord sebességgel fogyott el a Maxclinic márka teljes olajhab kínálata, amit teljes mértékig megértünk, ezért még több termékkel bővítettük a kínálatot.

Az olajhabok mellett rendkívül jó öregédésgátló, ránctalanító készítményei vannak a márkának.

Ismerd meg a márkát!

A Wooshin Labottach egy több mint 25 éve Dél-Koreában alapított gyógyszeripari vállalat. Az elmúlt 20 évben a gyógyszeripari termékek kutatására és fejlesztésére összpontosított, fő céljuk a nők által időről időre felmerülő bőrproblémák, különösen az öregedési / akne problémák megoldása. A K+F részlegünk rendkívül innovatív technológiáján alapuló termékeik tudományosan bizonyítottan hatékonyak, mivel számos klinikai vizsgálaton mentek keresztül, és a Skin Science Institute,GmbH (Németország) tanúsítványait is megszerezték.

Megkaptuk a Hubislab márka kizárólagos forgalmazási jogát, így Magyarországon csak nálunk kaphatóak ezek a készítmények.

Általánosságban elmondható, hogy a kozmetikumokat gyártó cégek, vásárolják az alapanyagokat. Dél-Koreában nem mindig van ez így. Mert mi van akkor, ha már mögötted van 30 évnyi kutatómunka, 50 különböző tripeptid, melyből 30 szabadalmi oltalom alatt áll, több hatékony gyógyszert fejlesztettél ki, és számolhatatlan kozmetikai gyártó használja az általad megalkotott innovatív kozmetikai hatóanyagokat?  Ideje megalkotni a saját verziódat, hiszen éppen te vagy az, akinek ez a legjobban fog menni, hiszen pontosan tudod, hogy melyik anyag mire jó,  hogyan hat, mivel lehet a hatását növelni, tehát ki tudod “maxolni”, és olyat tudsz alkotni, mely keveseknek adatik meg.

Új márkát van szerencsém bemutatni nektek, a Wooshin Labottach személyében.

Sminkelni szeretnél, jól kinézni, de eleged van abból, hogy ivás vagy evés után a szádon csak néhány ici-pici helyen, nyomokban fedezhető fel a reggel felvitt szín?

Ennek most vége, Dél-Koreában kitalálták a tutit!

Új márka debütált a The Box and Beauty-nál, a TIA'M.  Régóta vártuk már, hogy ezeket a fantasztikus termékeket elérhetővé tegyük számotokra, ez most sikerült!

Egy újabb márka ment át a rostánkon, így büszkén jelenthetem, hogy  a The Box and Beauty a YADAH márka hivatalos forgalmazója lett Magyarországon.

Az egyik legnagyobb kihívás a szépségápolásban az, hogy a hatóanyagot bejutassuk a bőr mélyére, hogy el tudja kezdeni bőrmegújító, regeneráló, öregedésgátló vagy az igényeidnek megfelelő szépítő munkáját. A hatóanyagok sokszor csak a bőr felszínén maradnak vagy minimálisan beszívódva hasznosulnak.

Az idén nagyon lassan jön a jó idő, de biztos vagyok benne hogy heteken belül nemcsak a kabát kerül le, de előkeríthetjük a nyári ruhatárunkat is. Reflektorfénybe kerülnek a télen és a karantén ideje alatt felhalmozott párnácskák, hurkák.  Itt az ideje hogy megszabaduljunk ezektől!

Törődsz a bőröddel? Hidratálod rendszeresen, táplálod és véded az öregedéstől? Na és az arctisztítással hogy állsz? Ha problémamentes szép bőrt szeretnél, süss ide, megmutatom, hogy amit az arctisztításról eddig gondoltál, az miért hibás.

Mindkét termék a the SAEM márka Eco Earth családjába tartozik.

Cégünk a Mizon márka hivatalos képviselője Magyarországon, immár több éve. Éppen ezért elsőként szerzünk tudomást az újdonságokról (hamarosan tovább bővül a márka kínálata) és egészen biztosak lehettek benne, hogy eredeti, hosszú lejárati idővel rendelkező, kedvező árú terméket vásárolhattok meg nálunk.

Világszerte és így Magyarországon is egyre népszerűbbek a Dél-Koreából származó kozmetikumok. Ha valaki egyszer kipróbálta, szinte biztos, hogy megszereti ezt a szuper, rendkívül hatékony kozmetikumokat kínáló világot.

Évezredes hagyományra épülő innovatív csúcstechnológia, a növényi kivonatok, gyógynövények és természetben fellelhető anyagok széles körű használata teszi különlegessé a koreai szépségápolást, és az a rutin, mely minimum tíz lépésből áll.

Amikor belenézel a tükörbe, és egy hamvas barack helyett egy öregedő bulldog néz veled szembe, nos ekkor elgondolkodsz azon, hogy vajon mit rontottál el.

Sötét karikák, panda szemek? Vannak néhányan akinek ez szuper jól áll.
Például nekik. Nekünk már kevésbé!
No de mit lehet itt tenni? Meghallgattuk a kéréseteket, és elhoztuk a legjobb koreai termékeket, melyek orvosolhatják ezt a problémát. 

Itt Magyarországon a napsütötte bőr a divat. A napvédőt meg sokan csak hírből ismerik. Ennek a gyakorlatnak azonban igen nagy ára van.  Kevés olyan dolog van ami annyira tönkre tudja tenni a bőrt, mint a nap és a szolárium. 

Zsuzsa szerint a bőrfehérítő krém az, ami a legtöbbet fiatalított az arcán. Igaza van? Bebízonyítjuk! 

Ha hosszú ideje tudatos és lelkes bőrápoló vagy, akkor tudod, hogy a tonik egy olyan valami, amit nagyon nem érdemes kihagyni a rutinodból.

Persze itt Magyarországon még mindig sokan gondolják, hogy a tonik szárít, meg alkoholos, meg vattapamacsra téve a szerepe annyi hogy tisztítja a bőrt...

Na igen, az itt kapható tonikok többsége ilyen.

A koreai tonikok nem erre valók! Nagyon nem!

Te tudod, hogy mi fán terem a BB krém? Alapozó, fényvédő, bőrgyógyító, hidratáló, bőrszínkiegyenlítő? Hihetetlen, de mindegyik igaz.

Néhány éve jöttem rá, hogy a beidegződött, fiatalkorom óta űzött úgymond  "bőrápolási rutinom" csődöt mondott. Hogy lehet ez, mi lehet itt a bibi?

Több évi kísérlet, folyamatos tanulmányozás útján próbáltam megfejteni a nagy titkot, mely szerint: megőrizhető-e a bőr fiatalsága.

Alvómaszk? Hát az meg mi a csuda? Évek óta használtam már kizárólag koreai kozmetikumot, de volt néhány olyan termék, amit messzire elkerültem. Az egyik ilyen az alvómaszkok tábora volt.

Na igen, mert itthon Magyarországon hogy néz ki egy arcra kenős, lehúzható, vagy lemosható maszk? Felkened, ragad - még a hajad is tele lesz vele - és mindezt a csuzpájzt egész éjszakára fenthagyni? A párna? Na és a férjem? A mocsári szörny képe is fel-fel rémlett... Na ne már - gondoltam és már lapoztam is tovább...

Mekkora butaság volt ez, ma már tudom!

BB krémekről már valószínűleg hallottál. 

A BB krém alapvetően olyan, mint egy alapozó, mivel elfedi a bőrhibákat, hegeket. Mégsem mondhatjuk rá, hogy csupán alapozó, mivel rengeteg olyan anyagot tartalmaz, amely ápolja, fiatalítja a bőrt.

A koreai bőrápolási rutin a rétegező technikára épül. A legismertebb változata 10 lépésből áll, melyet én magam is hosszú évek óta tartok.  Ennek köszönhetően bátran mondhatom, hogy a problémás, mindenre kipirosodással reagáló, extrém vízhiányos bőröm problémamentes, normálra változott, mely még 50 éves korom ellenére is szinte ráncmentes.

Csiga kivonat a szépségápolásban – valóban hatékony? Mit tud ez az anyag valójában?

A ginzeng fantasztikus tulajdonságait sokan ismerik, elismerik. Az sem titok, hogy a leghatékonyabb, legjobb vörös ginzeng Dél-Koreából származik, melynek mind gyógyászati, mind kozmetikai alkalmazása ismert. Megmutatjuk milyen az, amikor a modern technológia találkozik az évezredes keleti orvoslás hagyományaival, és testet ölt Dél-Korea nagy hatóanyagtartalmú kozmetikumjaiban. Persze a koreai titok nem kizárólag a külsőről szól, és a szépségápolás nem merül ki a 10 lépcsős koreai bőrápolási rutinban. A koreaiak többsége belsőleg is támogatja az egészségét, immunrendszerét és a szépségét.

Ha bőrápolásról van szó, és a kamillára gondolunk, általában csak legyintünk. Igen, jó a szemünkre mint borogatás, meg talán még meg is isszuk ha nagyon muszáj, de nagyjából itt be is fejeződik, pedig a kamilla többet tud mint gondolnánk. Teszteljük hát a régi ismerőst, hogy van-e helye a mai modern, innovatív szépségápolási készítmények kedvelt összetevői között.

Bingó! Ez pontosan az amire gondolsz! A placenta = méhlepény.

Dél-Korea szépségnagyhatalom. Néhány éve, egészen pontosan 2016-ban törvényileg tiltotta meg minden kozmetikai márkának hogy termékeiket állatokon való teszteljék. 2018. december 31-ig kaptak haladékot a cégek, ez volt a végső dátum, ameddig minden állatkísérletet be kellett szüntetni.

A The Box and Beauty részt vett Magyarország legnagyobb szépségipari kiállításán a Beauty Forumon.

Köszönjük mindenkinek aki meglátogatott minket, öröm volt veletek találkozni❣️

Izgalmas kirándulásra invitállak. A cél Dél-Korea, a Mizon és több más márka gyári mintaboltja. Kicsit más ez az üzlet, mint az amit itthon megszokhattunk. Látogatása felér egy felüdüléssel, mivel nem csak unalmas polcokból áll, hat az érzékekre, meglepő, szemet gyönyörködtető és minden kipróbálható.

A március 15-i hétvégét Bolognában a Cosmoprof nemzetközi szépségápolási kiállításon töltöttük. Már hónapokkal az esemény előtt készültünk, terveztünk, pályáztunk, leveleztünk. Hogy hogy sikerült? Íme:

Ha az ember meghívást kap egy autentikus vacsorára, abban talán nincs is semmi meglepő. Ha ez a meghívás egy nagy márka vezérigazgatójától érkezik, és a helyszín több mint 8.000 kilométerre, Dél-Koreában van – no ez már igencsak meglepő, és izgalmas kihívás.

Szeptember közepén messzi földre szólított az üzlet. Dél-Koreába utaztunk, a célpont Szöul. Miután letudtuk az üzleti találkozókat bőven maradt időnk a város feltérképezésére. Mivel itt Magyarországon túl sok felhőkarcolóval nem büszkélkedhetünk, így szinte mágnesként vonzott minket Szöul legmagasabb épülete a Lotte Tower.

Szeptember közepén messzi földre szólított az üzlet. Dél-Koreába utaztunk, a célpont Szöul. Miután letudtuk az üzleti találkozókat bőven maradt időnk a város feltérképezésére.  A városnézés mellett bőséges időt szántunk a shoppingolásra, a piacok és az üzletek felkutatására.  Hogy miért? Csak mert ez az az ország, ahová a környező országokból szívesen ruccannak át kizárólag vásárolgatni az emberek. De vajon mit vesznek?  Derítsük ki!

Folytassuk dél-koreai kalandozásunkat. Keveredjünk politikai demonstrációba, tudjuk meg, hogy mit vásárolnak zsákszámra a helyiek, majd várjuk meg az estét, és gyönyörködjünk a kilátásban!

Irány Dél-Korea! Kalandozásunk következő részében utazzunk vissza a múltba!

Dél-Koreai kalandozásunkat folytassuk most egy olyan helyen, mely emléket állít az ország egyik legmeghatározóbb történelmi eseményének, a koreai háborúnak. Ez a hely olyan mélyen megérintett, melyre egyáltalán nem számítottam.